Известие

Collapse
No announcement yet.

Трудно пали, топла.

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Първоначално публикувано от mordohy Покажи съобщение
    Защо не пробваш без въздушен филтър!?
    Пробвал съм, и резултата е малко по високи обороти и кто че ли върви повечко, иначе паленето си е все същото.
    A.Р.33 vl 1.4 2карба 90г. Няма я вече!

    Comment


    • #17
      Проверявайте елементарните неща. Проверете дори зацепването на ангренажа, лесно е. Ударете един компресомер на всички цилиндри, също е лесно. Замерете съпротивлението на кабелите.

      Бобината много трудно може да умре, но комутаторът умира лесно. С какво запалване е колата, с Бош или Магнети Марели?
      Alfa 33 1.7 16V QV `85г. карбураторен бензинояд

      Comment


      • #18
        Зацепването на ремъците го гледахме и е добре. Компресията е 9, като на първи цилиндър е с 0,5 по малко. Съпротивлението на кабелите не е мерено, като на тъмно няма искри, или пък да удря ток. Бобината не е мерена, обаче изглежда добре. Комутатора, и аз си мисля че може да прави номера, обаче нямам работещ за да го сменя. Запалване, динамо, стартер и т.н. са на БОШ. Без кутията на въздушния филтър когато затвориш (с ръка) притока на въздух на който и да е цилиндър се усеща как спира да работи. Когато извадя кабела на която и да е свещ, независимо от това дали е топла или студена, веднага се усеща че спира да работи дадения цилиндър. Мъркучите от и към резервоара ги одухахме, като там нещата изглеждат добре. Всъщност при измерването на бобина, кабели, комутатор и т.н. би трябвало човека който прави замерването предварително да знае какви стойности на показанията да очаква, пък аз дори не знам, примерно кабела, дали е омове или килоомове, макар че уж съм електротехник.
        A.Р.33 vl 1.4 2карба 90г. Няма я вече!

        Comment


        • #19
          Всеки кабел, който дава над 3-4 килоома е тръгнал да умира. Над 10 килоома направо е за изхвърляне. Пробвахте ли да дадете малко предварение?
          Alfa 33 1.7 16V QV `85г. карбураторен бензинояд

          Comment


          • #20
            Значи, предварението не сме го бутали защото човека каза, че е добре и ми обясни, че при по голямо предварение ще имам проблем във високите обороти, а и когато паля колата (топла) без да е преседяла 5-10 минути, понякога стартера направо спира да върти, а спре ли съм 100% сигурен че в следващия момент ще запали. Сега, аз тези неща ги обяснявам така както аз съм ги разбрал или запомнил, така че може да има и разминавания някъде.
            A.Р.33 vl 1.4 2карба 90г. Няма я вече!

            Comment


            • #21
              С подаването на газ променяш сместа до подходяща за запалване...и палиш...загрял.
              Значи може да се пипне празния ход на карбураторите според мен.

              Weber IDF на схемата. Би трябвало да си с такива, но провери.

              Idle speed screw - все едно този променяш като й даваш газ да запали, но с него ще промениш оборотите на празен ход ако му пипаш позицията

              Idle jets, Idle mixture screw

              Запушен жигльор? Въздушен?
              Attached Files
              1991 ALFA 33 S 16V QV Permanent 4
              и делта

              Comment


              • #22
                Карбураторите са Делорто 40. Майстора и тях настройва, обаче каза, че от това по добре не става. А най интересното е, че когато ги бута и изчакахме 5-10 минути колата запали без газ и продължително въртене. А след няколко часа, работата пак беше същата, имам чувството че сама се разстройва или пък че има някъкъв датчик за температура и от там се управлява проблема, като съм напълно наясно, че такъв датчик няма.
                A.Р.33 vl 1.4 2карба 90г. Няма я вече!

                Comment


                • #23
                  Казваш, че стартера спира, точно преди да запали.
                  Това е типично за много голямо предварение.
                  Май в грешна посока дълбахме!
                  Пак се връщам към вакуумния регулатор. Ако не работи, някой е центровал на слух и предварението е просто голямо.
                  На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
                  Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

                  Comment


                  • #24
                    Това със спирането е само понякога, и то много рядко, и винаги се получава когато изгася и след няколко секунди искам да запаля, като колата е топла, когато е на по-малко от 80 градуса не се получава. Центрована е със стробоскоп. А вакуума го гледахме без капачката на делкото, когато засмуче се завърта, там каквото е, онези четирите пластини.
                    Last edited by GALIN4O; d.m.y г., 21:57.
                    A.Р.33 vl 1.4 2карба 90г. Няма я вече!

                    Comment


                    • #25
                      Първоначално публикувано от GALIN4O Покажи съобщение
                      Това със спирането е само понякога, и то много рядко, и винаги се получава когато изгася и след няколко секунди искам да запаля, като колата е топла, когато е на по-малко от 80 градуса не се получава. Центрована е със стробоскоп. А вакуума го гледахме без капачката на делкото, когато засмуче се завърта, там каквото е, онези четирите пластини.

                      И на колко градуса е направена центровката със стробоскоп?
                      Alfa 33 1.7 16V QV `85г. карбураторен бензинояд

                      Comment


                      • #26
                        Колега, малко данни първо от мен:

                        Съпротивление на бобина - първична 0.7-1.0 Ом, вторична 6.7-9.6 кОм.

                        Предварение - 8 градуса при 900 об/мин със закачен вакуум.

                        Кофти ноо... МИНИМАЛНА компресия 10.3

                        Ако има газ анализатор, СО-то трябва да е от 1.5 до 3.5%...

                        До тук с данните. Според мен имаш по-скоро комплексен проблем от малки проблемчета можеби... Слаба искра(свещи, кабели, бобина, комутатор), карбуратори за чистене, защото щом казваш, че след настройка нещата се оправят за малко и после пак...едно почистване на жигльоритеняма да е излишно(поне тях, ако не и на целите карбуратори, най-добре) , можеш и сам да си го нарпавиш, но след това пак настройка... и евентуално пробив на въздух някаде, но това като цяло е малко вероятно. Освн това няма да е лошо хубаво да пръснеш с ВД и смажеш вакуум и центробежния регулатор, ей тъй за по-сигурно...
                        Аlfa 75 - 1.8 Turbo 155hp '87
                        Lancia Dedra 2.0 Turbo Integrale 180hp '92

                        България от векове за векове - НАД ВСИЧКО!

                        Comment


                        • #27
                          Не ви ли се струва възможнa ... уморена бензинова помпа?

                          Comment


                          • #28
                            Първоначално публикувано от Bobi_33 Покажи съобщение
                            И на колко градуса е направена центровката със стробоскоп?
                            Точно това не го знам, само ми каза че е добре.
                            A.Р.33 vl 1.4 2карба 90г. Няма я вече!

                            Comment


                            • #29
                              Първоначално публикувано от _power_ Покажи съобщение
                              Не ви ли се струва възможнa ... уморена бензинова помпа?
                              Колата е карбуратор...
                              Аlfa 75 - 1.8 Turbo 155hp '87
                              Lancia Dedra 2.0 Turbo Integrale 180hp '92

                              България от векове за векове - НАД ВСИЧКО!

                              Comment


                              • #30
                                Явно така нещата не стават, което си е нормално. Моля някои ако знае човек някъде около Разград -Шумен-Русе които може да я види да пише.
                                A.Р.33 vl 1.4 2карба 90г. Няма я вече!

                                Comment

                                Working...
                                X